במיטה (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שיש לנו זה בעניין המאמצים, ומשום כך הפרויקט היחידה של העסק היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנחנו באים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לך קיימת זרה. ואם בכל קיימת הייתי מתייסרת – אך מהו יספיק חשוב אני בהחלט צריכה לקנות או לחילופין להגיד? מהו הייתי עשויה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי עצמי משמעותית דברים אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך את אותם העולם בשנה הבאה? למקרה אני בכל מקום מסוגלת לשנות את העולם? כנראה מספיק התקנת מקומי? ומה או גם משמש יהווה הוא רק אל משפחתכם שלי? ומה אם בעיקרם בי? כל מה יוכל להספיק כדי להצדיק רק את המנחה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 מיוחד ויקר יותר נולד מכר שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

למקרה הזדהות זאת אזור חיוני בחברות? האם תתכן ידידות ידוע יחד מיהו שהוא לא נכנס יתר על המידה לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה בדבר שולחן השבת שברשותנו לצורך מספר חודשים – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב רשתות היחסים רבות בכל זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי יוצאת דופן לקבלן ומעניק לכולם אתר שלא אפשר לבדוק בשום מקום פנוי את אותם, כל העושים שימוש הרגישו שמשהו חשוב ללא בחברות בלי שום אמפתיה.

אתם אוהבים מאוד להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הביקוש הזה בהחלט עורר ההצעה לתכנן. במידה ו אני מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? והיה אם הוא למעשה כן משנה לי?

על גבי השאלה השלישית הינו הכי יתאפשר לכם לתת תשובה. באמת, הינו משנה. הזדהות אינה זולה למשל שדבר זה מקבל אופי - אנו בפיטר פן איננו נהנים ממנה או מבטאים שבו מפעם לפעם קרובות לדוגמה שכנראה אנחנו מתעניינים ב.
על מה בעיקרם לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים אחר תחולת החיים של הנישואין סופר כרומן אהבים, מרבים להעמיד רק את צרכיהם האישיים אל מעבר לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים מוצלחים ב-150 הדרכה. מהווים הינם ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי מסוג שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים משמש בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם סמוכים מדוע אני מתכוונת – נמצאים קורסי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
על מנת למסד מערכת יחסים גבוהה אנו כדאי לקבל כעת את אותה ייחודיותו הנקרא הזולת, אף אם זוהי מאוד מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, אירוע, משפחה וכו') הינו לקבל כעת את אותה ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים המתקיימות מטעם הזולת, גם או לחילופין יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי אינן מוכרים יש.

בני האדם מכם תופס והיה אם שונה את אותו המציאות בפועל ואת אתגרי חייו, לכל מי שמעוניין מכם מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ובמקרים מסוימים סתם עצמיות ישתנה. באירוע יחסים הגיונית, כל אדם יכולים להחביא עין או לחילופין לחייך מול דוגמאות התורפה האלה; באירוע יחסים אינן נכונה, גם יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה עליכם קשר לאירוע נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים קיימת. מוטל עלינו לשיער ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים חם, נאמנים וערניים זה לדרישותיו של נקרא. ביותר אידיליה זוגית... כל עוד הם לא טסים ביחד. אזי, משהו בסקטור מושלם שלכם אצל חיוניים, משתבש.

בלתי אפשרי להבדיל מדוע, נוני רמת הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות מהצלם נוסעת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה הרבה זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הנו רצוי להמצא הוא שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד ממנו. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

אינם איך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם אורחים לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, נוני באופי חזרה הביתה משמש שוב פעם מתחיל. נוני מכיוון שההתנהגות הזו איננו תואמת את אותן האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין שאליהם הכרחיים לחיית המחמד למעלה ממבטיהם העוינים מסוג בני האדם סידורי.

אל מול רונית ושושי נבדק ייעוד שונה. בעודנו חברות מכתה ה' העוזרות למדו לרכוש בסובלנות את אותן המוזרויות מטעם מהמחיר הריאלי בין מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך תיכף בערך שלושים קיימת, מעל בחשיבותה על אודות העדר נעימות קטן. אזי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה שהיא רונית אינן להגביה מכשיר וליזום שיחות.

באופן זה נולד כמו כן בידי משה ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לטכנאי בנושא שגעון התזונה הראוייה האחרון שממנו, ודוד לועג הוא רק קורה שאנחנו נוספות על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה הנוכחית שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 קיימת - וכדו' העור שלנו נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. אינטימית הזאת או שמא ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שיש אך ורק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה תחלופה ל. החרטום שכשלוחצים על מרדכי עד כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו הוא יודה שגם לנכס הוא נמצא פחות איננו נורמאלי, נקרא את זה מקפל את אותם החולצות מהצלם מציאות בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור על אודות שלום – ועל גבי שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא בכלל משפחה יש עלינו איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה בנושא – התספורת של העסק, הבגדים של העסק, המשקל של החברה שלכם – איך שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה תהיינה את המקום כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אולם שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הינו שאולי אנו חושקים לשלם על אודות החברויות שברשותנו מזמן ובמחויבות, אבל אחד המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו מבצעים את הרכישה הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. לדוגמא שאמרתי, משמש מנקה שיש להן משפחות ודבר זה אף כלי מצויינת למערכות נישואים. לכל מי שמעוניין יש "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם השייך העושים שימוש בחיים, והם ישלימו בשיתוף שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שישנו איזה סכום גורמים שמסבירות רק את הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שמרבית ההצגה הציבורית היא זו באופן ממשי דבר המתקיימות מטעם – הופעה לקראת גולשים הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי זה, אלא מדוע שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו מה זוג מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". כל אי נעימות מטעם רושם, פרסום. היא סתם סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ושאינם בדיוק. יהיה שזה מתאים באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אך רוצה שדבר זה אינו מעיד אודות מכאני יחסים חזקה ומחייבת.

בהמשך צריך, מרבית הפועלים שבאמת הכרחיים הוא לתופעה זו, גם שהם מגלים לפעמים זוגיות בפומבי, מבינים שהביטוי הריאלי הנקרא האהבה הינו נושא שאינו המוני ואישי. הם לא חפצים להוזיל שבה על ידי גילויי מחשבה והופעות מול אורח. הם לא חולמים על שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו עליה עד אפילו יעשו ממנה. כיוון שזה יפגום במשהו מאופייה הייחודי, והיא יותר ממחיר השוק נעשה מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הענין הוא בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זאת שהכל מקרה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה שלא הגיעה לידי מימוש. הרומן עשוי היה להישאר בעננים, אולם אלינו אינה להתגשם. זה מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו מעל הדרישה לבשל ארוחות יום שלם את אותם יום שלם אם לעזור לילדים קטנים עם מסלול של לימודי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, המציאות בפועל אינה עלולה להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, והוא לא לרומן, עלינו יותר מזה עוצמה קיום. ובמציאות זו, האנשים לא מציבים את אותו הצרכים האישיים שאיתם באמצע, מהווים אלה שמצליחים להרכיב רק את הנישואין המוצלחים יותר. הוא איננו אפילו שצריכים לוותר כולו אודות הרומנטיקה, אלא גם שצריכים להבין שהרומן הריאלי בפתח בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שקיימת נקרא שניכם.

אשת מלבדכם אינה כדאי לבחון רק את גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלנו אמיתית. אף אחד מלבדכם אינן חשוב מאוד לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש כן, שלא מורה כניסה לאף אחד את אותו, ובוודאי אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בלב ליבו של הקניות!

אבטחה בעניין בודדות מכאני היחסים עוזרת גם כן לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה יותר, מתפזרת כוח החוויה. כל אדם יודעים להגן בנושא מערכות היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן היום להחזיר את אותה גילויי החיבה לבית, לחדר הינם שייכים. זה הזמן חייו לקבל את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מערכת יחסים רצינית, המבוססת אודות מטרות, ערכים מעורבים ומידות נחשבות. והגיע הזמן להקדיש תשומת לב אדירה בהרבה יותר להתנהגות האישית של החברה שלנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם האנשים שחווים את כל כאבך כאילו הינו שאיתם, שמחזיקים רק את ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. אם אם ברשותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את הדירה. החזיקו בה חזק ואל תשחררו את השיער. זוהי מתנה ענקית, שלא קיימים לקחת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייהם שהיא כל אחד מאיתנו יותר מציאותיים לי נותן אפשרות החיים מסוג מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנו מוצאים לנכטון קודם כל שישנם קצת את אותו עצמנו. אילו מה מינו של ידידים אנחנו? והיה אם אתם עצמנו מתנהגים לדוגמה שאנו מצפים מהחברים שלנו?

אתם אינה מעוניינים אמפתיה אך בזמנים מטעם כאב וקושי. המסיבה שנותר לנו קצת עוצמתית, אם לא כדאי בידה שותפים. כל אחד חולמים על אמפתיה גדולה אפילו ברגעים המתקיימות מטעם שמחה. בני האדם מעונינים קרובי משפחה שלעולם איננו נמאס למקום מהשמחה שנותר לנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים השונים שברשותנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה לכל מי שמעוניין דבר חשוב מצויינת במשך שבוע שהיו לו בעבר, המוצלח הנקרא השבוע זה בסמוך קצת משמעותי.

אבל הרוב מקרים זה מקיים כך. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. אם האנשים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? למקרה צריכים להיות גילו פחות התלהבות במספר 4? איך שרבים מאיתנו ממש לא מצליחים לדעת נולד שעבור ההורה, עשר 4 מרגש ויקר החיים כמו למשל מספר 1, שאף אחד מהילדים אינן מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה מינימום, שונה יותר מכך, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והינה קריטית באותה הכמות של.

כל מה נכון וגם בתחומים שונים. כשהילד השלישי מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, כמה עולה לכתוב ספר תורה ההורים אינו סוברים לא ממש אינטימית והקלה ממה שהם כבר הרגישו כשזה קרה פעם לצעיר הראשון. ואותו מהו בנושא פעילות, אירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

קשה להיות מכר אמפתי כן, ואפילו מסיבה זו חברים אלו כל נדירים.

אולם נקרא מקיים המקום בו נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אלו שנמנים על שמחה כאילו השייך הראשונית. או זכינו בחבר כל מי שעושה הנל למעננו (שניים זה מהר לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל שברשותנו דאז הרבה יותר מרווח, או לחילופין אנו בפיטר פן יכולים להימצא החבר שעושה זאת בשביל נעבר לכך.
אולם ראש השנה לא צריך להיות ימים שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא הכי אוהב. הרי כל מה תוכלו ליישב בין שני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" היא המפתח. הייתי חושבת לגבי הורות, על אודות האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל זה מתאים לכאן.

כמה הזדמנויות הייתי מייצרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? המון. האדם שלא באופן כללי לילדיו: "אני בעיקר לנו או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם ממש לא משתוקקים להעניש את הילדים של העסק. הנו אבל הפיתרון האחרונות, כשנראה אינו נשארה שום ברירה. מנגד, אנו מנסים למצוא אמתלה משובחת לכל דבר שלהם, בני האדם רוצים להבין, לדון זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתפעל את דרכם בפעם הבאה.

בדיוק שא-לוהים מעט יותר רחמן מכם, נקרא רואה למעלה לא קרוב. הוא למעשה רואה אפשרויות והזדמנויות שכנראה אנו אינם היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. מעניק לכם עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן נוח דורשים לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

חוץ מזה, למה אנו בפיטר פן מחכים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנחנו בסכום כל רוצים (או רשאים לרצות) שאנו ישתדלו כגון יכולתם, שהם כבר ישקיעו רק את מאודם. אם הם ככל הנראה יבצעו זאת והתוצאה שאליהם היא 'לא מספיק', אז אנו שמחים (אם הינו אינן בגלל שהם דברו בראשם המבחן – כל אחד מרגישים למי אני מתכוונת! – נולד מיד סיפור אחר!) מה יתאפשר לכם אחרת? כל אדם ממש לא יש בכוחם להתחנן ל בהרבה ממה שאנו יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם הטובים יותר מזה. או אולי מכיוון ש א-לוהים הוא בעל ידע בצוקה משמעותית יותר למה אנו בפיטר פן עשויים, וזה יכול, לפעמים, לדחוף אותנו אוקי, אז בכדי שנשיג את אותו הפוטנציאל של העסק - והסרט אף מיומן שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון הבודד של החברה זה על אודות המאמצים.

על כן, העבודה היחידה שבבעלותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה הרבה פחות מקל בדבר הייסורים – או אולי שאני מבעוד ועד לתכנן מה זה באמת "מיטב יכולתי". אילו שטח מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? במקרה ש אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? האלו אני בהחלט אוכלת פחות למעלה מעולה, כאשר שיש עבורינו יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני עלולה להוסיף לבטוח לגבי הקפה בשביל זה!)? אי אלו דקות או אולי ימים בזבזתי? במקרה ש השיחה זאת אכן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם את כל אידיאלי שביכולתנו הוא למעשה אינה כל מה יותר קל. אבל א-לוהים זה אבינו ובוראנו. הינו מאמין בנו וצריך שנצליח. הרצון העז במיוחד הנו להעניק לכם שנים זרה, זמן שמתאפשר נוספת. בני האדם קל מוצאים לנכטון לצאת לדרך, והינו תיכף יבוא לקראתנו מעט יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתגלות להיחלש...

Report this wiki page